Οι «Πόρτες Ολύμπου» και το ενδιαφέρον της NASA (φώτο)





Η περιοχή Πόρτες του Ολύμπου, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα γεωμαγνητικά μέρη της Ελλάδας. Σε αυτήν την περιοχή υπάρχουν οι μαρτυρίες για φώτα στον ουρανό, για ηλεκτρομαγνητικά πεδία αλλά κυρίως και για εξαφανίσεις κατοίκων της περιοχής.

Συγκεκριμένα ένας κάτοικος αφού...

είχε εξαφανιστεί για 3 μέρες, όταν επέστρεψε περιέγραφε περίεργα πράγματα. Μέχρι και ότι αντίκρισε υπόγειες πόλεις.

Στην συγκεκριμένη περιοχή, υπάρχει μια πάρα πολύ σημαντική σπηλιά. Η σπηλιά της Τσακαλόπετρας. Το συγκεκριμένο σπήλαιο έχει μια ιστορία 600 ετών, από την εποχή της τουρκοκρατίας, όταν κάτοικοι του χωριού την χρησιμοποιούσαν σαν κρησφύγετο από τους Τούρκους αλλά και από τους Γερμανούς στην συνέχεια. Το συγκεκριμένο σπήλαιο, αποτέλεσε και σημείο συγκεντρώσεων της Φιλικής Εταιρείας. Επίσης λέγεται ότι το ισχυρό γεωμαγνητικό και ηλεκτρικό πεδίο, με το οποίο είναι φορτισμένη η συγκεκριμένη σπηλιά της Τσακαλόπετρας, έχει κινήσει το ενδιαφέρον και επιστημόνων της NASA ώστε να κάνουν τα δικά τους πειράματα.

Μέσα σε αυτό το σπήλαιο υπάρχει και ένα Εκκλησάκι στο οποίο η Φιλική Εταιρεία του Κοραή, είχε αφήσει έγγραφα-εντολές προς τους κατοίκους του χωριού, τα οποία έγγραφα σώζονται μέχρι και σήμερα.

Υπάρχουν οι μαρτυρίες ορειβατών του Χιονοδρομικού Ορειβατικού Κέντρου Ελασσόνας που αναφέρουν πως κάνοντας αναρρίχηση στην περιοχή του σπηλαίου ακούγανε πεντακάθαρα ομιλίες τις οποίες δεν μπορούσαν να εντοπίσουν από που έρχονταν.

Όπως θα διαπιστώσατε και εσείς μέχρι τώρα, οι θρύλοι και οι ιστορίες γύρω από αυτό το ιερό βουνό, είναι αμέτρητοι. Είτε πρόκειται για φυσικά φαινόμενα, είτε πρόκειται για ανεξήγητα γεγονότα, ή ακόμα και για μύθους που κρατάνε για χρόνια, ένα είναι σίγουρο, ότι ο Όλυμπος στην μυθολογημένη ιστορία, δεν αποτέλεσε τυχαία το σημαντικότερο μέρος της Ελλάδας… Δεν αποτέλεσε τυχαία, το κέντρο του κόσμου!







slinkywizard.com μέσω amfipolinews


lefteria

Το διαβάσαμε από το: Οι «Πόρτες Ολύμπου» και το ενδιαφέρον της NASA (φώτο) http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/12/nasa_30.html#ixzz4ULTT0jSC

Δημοσίευση σχολίου

7 Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κάλεσε την εταιρεία δανειοδότησης Albaker. Είμαι πολύ ευτυχισμένος σήμερα και ο Θεός χλευάζει τη JOSE LUIS COMPANY OF ΔΑΝΕΙΑ.
    ,
    Το όνομά μου είναι Abdullah Είμαι από την πόλη των Χανίων Έχω ψάξει για μια γνήσια εταιρεία δανείων για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι
    όλα πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου χαθεί, έχω μπερδεμένη και απογοητευμένη, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα με τις εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, γι 'αυτό πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από ένα
    φίλε, της είπα, είπε ότι θα μπορούσε να με βοηθήσει
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους στο Email: (albakerloanfirm@gmail.com) Ποτέ δεν πίστευα, αλλά προσπάθησα και να μου
    η μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχισμένος και πάλι πλούσιος και ευχαριστώ τον Θεό ότι ένα τέτοιο δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που χρειάζονται δάνειο για να πάει
    (albakerloanfirm@gmail.com) ποτέ δεν θα σας απογοητεύσουν, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως και η δική μου.Πλήρης επικοινωνία (albakerloanfirm@gmail.com) σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί Albaker δάνειο επιχείρηση για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με την εταιρεία δανεισμού της Albaker για το δάνειό σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Abdullah κοψε το χοιρινό σε πειράζει.. Δεν σκέφτεσαι καθαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σε όλους!
    Είμαι η Ήρα, που ζει σήμερα στην Πάτρα της Ελλάδας. Είμαι μια χήρα αυτή τη στιγμή με δύο παιδιά και ήμουν κολλημένη σε μια οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια συνεταιριστική επιχείρηση από έναν άνθρωπο του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 80.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου το κάνουν καλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εγγύηση, χωρίς πιστωτική επιταγή, χωρίς συνυπογράφο με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Επικοινωνήστε με τον κ. Dante Paola μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dantecooperativehelp@hotmail.com Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτόν και επίσης θέλω ο Θεός να τον ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: dantecooperativehelp@hotmail.com για γρήγορη συνομιλία ή whatsapp / +35677926593

    Ευχαριστώ
    Ήρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου

    Χρειάζεστε ένα δάνειο έκτακτης ανάγκης για την επίλυση των οικονομικών σας αναγκών; Προσφέρουμε δάνεια που κυμαίνονται από 1000 έως 50.000.000 ευρώ, είμαστε αξιόπιστοι, ισχυροί, γρήγοροι και δυναμικοί, χωρίς πιστωτικό έλεγχο και προσφέρουν 100% εγγύηση των ξένων δανείων κατά τη διάρκεια αυτής της μεταφοράς.

    Έχουμε επίσης ένα δάνειο σε ολόκληρο νόμισμα με επιτόκιο 2% για όλα τα δάνεια .... Αν σας ενδιαφέρει να επιστρέψετε μέσω αυτού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν σας ενδιαφέρει μέσω

    Email: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734

    Χαιρετισμοί,
    Κύριε Scott
    Στείλτε μας email στο: accessloanfirm2030@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου!

    Για επείγουσα ανάγκη δανείου;
    Εγκρίνουμε γρήγορα χρήματα για ιδιώτες και εταιρικά σώματα με επιτόκιο 3%, οι υποψήφιοι για κακή πίστωση γίνονται δεκτοί για δάνεια. Οι υπηρεσίες μας είναι πολύ αξιόπιστες και ανθεκτικές. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω
    (bonitecloancompany@gmail.com) Η επιτυχία σας είναι η προτεραιότητά μας.

    Τις καλύτερες ευχές!!!
    Whatsapp: +2347054001498
    Υπογραφή:
    Διαχείριση.
    Λούις Μπόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρετε

    Χρειάζεστε ένα δάνειο έκτακτης ανάγκης για να λύσετε τις οικονομικές σας ανάγκες; Προσφέρουμε δάνεια που κυμαίνονται από 2.000 έως 50.000.000,00 ευρώ, είμαστε αξιόπιστοι, ισχυροί, γρήγοροι και δυναμικοί, χωρίς πιστωτικό έλεγχο και προσφέρουμε 100% εγγύηση ξένων δανείων κατά τη διάρκεια αυτής της μεταφοράς.
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: accessloanfirm2030@gmail.com

    Έχουμε επίσης ένα δάνειο ολόκληρου του νομίσματος με επιτόκιο 2% σε όλα τα δάνεια .... Εάν ενδιαφέρεστε να επιστρέψετε μέσω αυτού του e-mail: accessloanfirm2030@gmail.com

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν σας ενδιαφέρει μέσω

    Στείλτε μας email στο: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστο, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, γρήγορο και δυναμικό.

    Χαιρετισμοί
    Κύριε Σκοτ
    Στείλτε μας email στο: accessloanfirm2030@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή